Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

Κανάκια. Στην πυρά μας...

Χτες το απόγευμα έγινε η πυρά λήξης των Κατασκηνώσεων των Αγελών του 19ου Σ.Ν/Π. και του 24ου Σ.Α/Π. και της Ομάδας του 19ου Σ.Ν/Π. στα Κανάκια της Σαλαμίνας.
Τα παιδιά μαζεύτηκαν με το λιόγερμα στον κύκλο της πυράς. Πάρα πολλοί γονείς, παλαιοί πρόσκοποι και φίλοι κι από τα δύο Συστήματα έδωσαν το "παρών". Και ο κύκλος όλο και μεγάλωνε.
Κέφι, έξαψη, χαρά και στο τέλος συγκίνηση, δάκρυα στα μάγουλα και χέρια που κρατούν σφιχτά το ένα το άλλο, στο τραγούδι του αποχωρισμού.
1
Πρόσκοποι...
2
Λυκόπουλα...
3
Γέλια...

Αρχηγός είναι να...
Ένα μεγάλο μπράβο στην Ελίνα και στον Άγγελο, δύο νέα παιδιά 22-23 ετών, που ήταν οι Αρχηγοί των Κατασκηνώσεων. Θα μου επιτρέψετε αυτή την αναφορά, μόνο και μόνο επειδή ήταν η πρώτη τους Κατασκήνωση σαν Αρχηγοί. Αν ρωτήσετε τους ίδιους, είμαι σίγουρος ότι θα σας πουν ότι έκαναν απλώς το καθήκον τους.
Τώρα όμως ξέρουν! Αρχηγός Κατασκήνωσης είναι αυτός που πάνω του σπάνε όλα τα κύματα, αυτός που πρέπει να ξεπεράσει ένας Θεός ξέρει πόσα εμπόδια και να λύσει άλλα τόσα προβλήματα, αυτός που θα χρειαστεί να τσακωθεί αλλά και να αγαπήσει, αυτός που στο τέλος θα ανταμειφθεί περισσότερο απ' όλους και θα γευτεί όλον τον πλούτο των συναισθημάτων που αναβλύζει από τις παιδικές ψυχές.

Μπράβο ρε Άγγελε! Μπράβο Ελινάκι! Μπράβο και στο Ζώη από την Αγέλη του 24ου, μπράβο και στα υπόλοιπα παιδιά των επιτελείων και από τα δύο Συστήματα.

Σήμερα τα παιδιά επιστρέφουν στην Αθήνα, κουρασμένα, αλλά γεμάτα. Σας ευχαριστούμε. Και του χρόνου!

4 σχόλια:

  1. Γυρίσαμε χθες από την κατασκήνωση κουρασμένοι, αλλά άκρως ικανοποιημένοι! Ικανοποιημένοι με εμάς και με τα παιδιά μας. Ικανοποιημένοι γιατί δώσαμε στα λυκόπουλά μας αλλά και γιατί μάθαμε πολλά! Πλέον μπορώ να πω πως ήταν η πιο επιτυχημένη κατασκήνωσή μου.

    Επέστρεψα πλούσιος... Πλούσιος από συναισθήματα, εμπειρίες, λάθη (ναι τα λάθη είναι αυτά που διαμορφώνουν τις εμπειρίες μας) και απερίγραπτη ευτυχία..

    Εγώ θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Ελίνα για αυτές τις 9 μέρες, που ήταν η αρχηγός μου.

    Μπράβο μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τραγουδι κατασκήνωσης
    Φρουτοπία: Κανάκια 2010
    19η και 24η αγέλη
    (Music theme: Μέλισσες - Κινέζος)


    Μόλις ήρθα στα Κανάκια,
    είμαι τόσο κουρασμένος,
    θέλω απλά τη σκηνή μου..

    Φρούτα φρέσκα και λαχανικά,
    τραγουδάνε, παίζουν, τρέχουν
    όταν είναι μαζί μου.

    Έχω τρελαθεί, θέλω να παίζω να τρέξω, πες μου κάτι Ακέλα μη μου κάνεις τον Κινέζοοο, αααααα...

    Φρουτοπία ήρθαμε εδώ,
    μαζί μας είναι η Μαρουλίτα
    και ο Πίκος Απίκος..

    Ο Αιμίλιος και η Φρουρού
    και η Μάτα η Ντομάτα,
    ο Βρασίδας κι ο Θάνος.

    Έχω τρελαθεί, θέλω να παίζω να τρέξω, πες μου κάτι Ακέλα μη μου κάνεις τον Κινέζοοο, αααααα...

    Ανανάδες και μήλα πολλά,
    κολοκυθάκια, μελιτζάνες
    είμαστε μια παρέα..

    Βόλτα πάμε με την Αθηνά,
    τραγουδάμε και γελάμε
    με το Ράμα, ΩΡΑΙΑ!!

    Έχω τρελαθεί, θέλω να παίζω να τρέξω, πες μου κάτι Ακέλα μη μου κάνεις τον Κινέζοοο, αααααα...

    Οι μανάβηδες μας κυνηγούν,
    θέλουν να μας κάνουνε
    χυμό, σαλάτα κομπόστα..

    Μα εμείς είμαστε δυνατοί,
    και θα δούνε τι σημαίνει,
    να ζεις στην αγέλη..

    Έχω τρελαθεί, θέλω να παίζω να τρέξω, πες μου κάτι Ακέλα μη μου κάνεις τον Κινέζοοο, αααααααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!! ΑΝΤΕ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ 1 ΜΗΝΑ... ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...!!!!!!!!!!!!!!! ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΣΕΙΡΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!! ΟΛΓΑ - ΡΟΥΛΑ -ΜΙΧΑΛΙΤΣΑ (ΜΑΡΙΑΝΝΑ-ΥΡΩ-ΑΡΤΕΜΙΣ-ΝΙΟΒΗ-ΜΑΡΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ16 Ιουλίου 2010 στις 1:01 μ.μ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ (ΟΛΓΑ ΡΟΥΛΑ ΜΙΧΑΛΙΤΣΑ) ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΕΙ ΟΧΙ Ο ΣΕΙΡΙΟΣ ΠΟΥ Τ ΑΓΑΠΑΕΙ Κ ΤΟΝ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΟΣΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΔΙΚΑ. Κ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΖΗΛΕΨΑΜΕ Κ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΤΑ ΖΗΣΑΜΕ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙΝΑ!!!!!ΝΑ ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ!(ΑΝΔΡΙΑΝΑ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή